09 lapkričio 2008

Guliveris idiotų šalyje

Aš nesu piktas žmogus, netgi sakyčiau, kad nėra dalykų, kurių nekenčiu, bet yra tokių, kurie mane velniškai užknisa. Visada sakiau ir visada sakysiu, kad labiausiai nemėgstu kvailų žmonių. Dažniausiai žmonės sukeliantys man “geriau patylėtum” efektą nėra visiškai kvaili, jie tiesiog nepagalvoja. Ir tai yra dar blogiau. Jei nesi protiškai atsilikęs, nesergi jokia sunkia (ar lengva) liga, kuri sukelia haliucinacijas ar kitokias atitrūkimo nuo realybės formas, jei nesi užkietėjęs tarčiokas (čia toks labai juokingas žodis reiškiantis narkomaną) ir pan. tai aš tikiuosi, kad tavo realybė nuo manosios skiriasi ne tiek jau daug.

Visai neseniai (gal prieš mėnesį :) ) sėdėjau ramų šeštadienio rytą ir varčiau laikraštį. Ir tada susinervinau. Nes supratau, kad žmonės, kurie man ir anksčiau atrodė kvaili, šviesos galvoj turi tiek, keik žvaigždės naktį prišviečia. Manau visi prisimena seime priimtą sprendimą dėl alkoholio reklamos griežtinimo, netiesiogines krepšinio transliacijas ir TV3 kovą prieš naujosios tvarkos idiotiškumą. Visi suprato, kad sprendimas kvailas ir neduosiantis realios naudos. Visuomenė pamažu nurimo susitvarkius krepšinio transliacijoms. :) Dauguma žmonių ir dabar mano, kad seimūnai inicijavę įstatymo pataisą dėl alkoholio reklamos griežtinimo tiesiog yra fanatiški ir norintys peržengti ribą, kurios eilinis žmogus peržengti nesiryžtų. Tokių minčių turėjau ir aš, kol laikraštyje neperskaičiau, kad Lietuvoje gėrimai, kuriuose yra mažiau nei 1,2 promilės alkoholio nelaikomi alkoholiniais gėrimais. Dar įdomiau yra tai, kad vaikai ir paaugliai pamėgo tokius gėrimus, juos perka ir (suprantu, kad išgeriantiems žmonėms promilių skaičius įspūdžio nedaro) nuo jų prisigeria.. IR ČIA VISKAS LEGALU.

Tada man ir iškilo klausimas: kas tas genijus sugalvojęs, kad nors vaikai ir gali legaliai prisigerti, bet jei mes uždrausim reklamą, tai jie nežinos, kad alkoholis egzistuoja ir negers?

Pabaigai noriu pasakyt, kad man visai nusispjaut, kad alkoholio nereklamuoja ar reklamuoja, kad vaikai geria ar negeria (ir tai tikrai ne dėl reklamos, protai jūs), mane tik užknisa idiotai, kurie sugalvoja kokią nors nesąmonę ir manosi gelbstintys pasaulį.

P.S. Kaip ir žadėjau

scott_reeder_american_dick

2 komentarai (-ų):

Anonimiškas rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Anonimiškas rašė...

apie vaikus ten gerai pasakei, net nezinojau to

Rašyti komentarą