11 lapkričio 2008

Britiškas humoras

Daugelis žmonių kalba apie tai, koks lėkštas (ar apskritai nesuprantamas) yra britų humoras. Nieko nuostabaus, prisiminus “The Benny Hill Show” ir man ašara ištrykšta. Vis dėlto, dėl man pačiam nesuprantamų priežasčių, su britiškuoju humoru pastaruoju metu tenka susidurti vis dažniau. Ir man velniškai patinka.

Štai pora mano atrastų perliukų:

1. “8 out of 10 cats” – praėjusios savaitės atradimas, (kaip supratau) kassavaitinė laida (beveik televiktorina) apie naujausius įvykius.

2. The Big Fat Quiz Of The Year 2006 – vasarą žiūrėta kasmetinė kalėdinė (čia jau tikra) televiktorina apie prabėgusių metų įvykius. (Dabar pamaniau, jog Jimmy Carr abi laidas veda ne be reikalo, nes formatas beveik toks pats). Kadangi esu Russell Brand gerbėjas, tai pastaroji laida man ypač patiko (deja 2007 metų leidimas nebuvo toks įspūdingas, net nežinau kodėl, bet emocijos buvo mažesnės).

P.S. Įdedu tik po pirmą dalį. Jei užkabins YouTube rasit visas likusias.

P.P.S. Visi, kurie sakys, jog neįmanoma suprast, ką kalba (tokių esu sutikęs nevieną) tikriausiai nėra tikslinė šito puslapio auditorija. (Puslapio.. :D blin juokingai čia pasakiau).

2 komentarai (-ų):

Anonimiškas rašė...

Tikiuosi esi girdėjęs apie Monty Python?

ZmogusNegalintisUzsiciaupti rašė...

Girdėjęs esu, bet mano minėtų TV laidų ir Monty Python stilius ganėtinai skiriasi. Man tikriausiai labiau prie širdies aštresnis humoras. O gal tiesiog nemačiau mane galinčių užkabinti Monty Pythin epizodų.

Rašyti komentarą